Τετάρτη 25 Αυγούστου 2010

ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ "ΧΡΥΣΟΥ ΟΔΗΓΟΥ";

Προσοχή στην απάτη που έχει στήσει ο Χρυσός Οδηγός. Πριν λίγο καιρό μου τηλεφώνησαν από εκεί και μου λένε αν ενδιαφέρομαι για διαφήμιση στο site τους.

Τους λέω δεν έχω χρόνο τώρα στείλτε μου ένα mail. Μετά από λίγο καιρό ξαφνικά βλέπω ένα τιμολόγιο από αυτούς. Τηλεφωνώ και μου λένε ''εντάξει θα σας το ακυρώσουμε''. Πρώτη απάτη το ρίχνουν και αν πιάσει. Μετά από 20 μέρες να και το άλλο τιμολόγιο με το υπόλοιπο ποσό και επίσημο χαρτί τους ότι όλα έγιναν βάση ηχογραφημένων συζητήσεων και δεν μπορώ να κάνω τίποτα και να πάω δικαστικά. Τους ζητάω με φαξ την ηχογραφημένη συνομιλία και τους λέω θα μιλήσουν με τον δικηγόρο μου. Μετά από 15 μέρες ήρθε το πιστωτικό τιμολόγιο. Αν αυτό δεν είναι ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΗ απάτη τότε ποιο είναι?

Αναγνώστης

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τα ίδια κι εγώ παιδιά. ΠΡΟΣΟΧΗ οι τυποι ειναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
Εγω τους κάνω καταγγελία στην Αρχή Προστασίας του καταναλωτή και βλέπουμε. Αν δεν βγάλω άκρη θα παω σε δικηγόρο.

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς το ίδιο πράγμα συνέβει και σε εμένα. Ένιωθα λίγο χαζός που κατάφεραν τα λαμόγια και μου πήραν έτσι ύπουλα τα λεφτάκια μου. Τώρα νιώθω λίγο καλύτερα που δεν είμαι ο μοναδικός.

Ανώνυμος είπε...

Βαράτε τους καταγγελίες στον συνήγορο του καναλαωτή και ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ. Το πάνε για κλείσιμο το μαγαζακι τους και προσπαθούν να μαζεψουν οτι μπορούν.

Ανώνυμος είπε...

4/12/2012 Moυ στειλαν προσκληση πληρωμης απο δικηγορικο γραφειο Αθηνων εκ μερους το Χ.Ο , επειδη πριν ενα χρονο ειχα κανει μια Τηλεφωνικη επικοινωνια και πανε με αυτο τον τροπο να την κανουν Νομιμη Συμβαση.ΑΥΤΟΙ ειναι .

Ανώνυμος είπε...

Οταν κάνουν συμβόλαιο δεν βάζουν την ετήσια τιμή άλλη τη μηνιαία και ο άλλος νομίζει ότι πληρώνει λίγα συν το γεγονός ότι όλα έχουν ετήσια ανανέωση που δεν το ξέρει ο πελάτης και ξανά πληρώνει δεύτερη χρόνια…

Ανώνυμος είπε...

Οταν κάνουν συμβόλαιο δεν βάζουν την ετήσια τιμή άλλη τη μηνιαία και ο άλλος νομίζει ότι πληρώνει λίγα συν το γεγονός ότι όλα έχουν ετήσια ανανέωση που δεν το ξέρει ο πελάτης και ξανά πληρώνει δεύτερη χρόνια…

Ανώνυμος είπε...

Τα ιδια κ με εμενα δεν προκειται να παρουν δεκαρα, θα το παω σε δικηγορο αμεσα. Ξερει κανεις να μου πει τι εγινε με τη δικη του υποθεση;

Ανώνυμος είπε...

πως αντεδρασες;

Ανώνυμος είπε...

Kι εμένα την ίδια απάτη μου κάνανε. Παλιά όμως ερχόταν με τον λογαριασμό του τηλεφώνου και δεν κατάλαβα. Με χρεώσανε χωρίς να έχω ζητήσει και τον δεύτερο χρόνο. Αφού με απειλήσανε και τους είπα πως δεν πρόκειται να πληρώσω ήλθε μία κυρία απο το μαγαζί να μου πει και καλά οτι είναι απο δικηγορικό γραφείο. Της είπα αυτολεξεί πως δεν πρόκειται να πάρουν ούτε μισό ευρώ χωρίς διαταγή πληρωμής την οποία σίγουρα θα προσπαθήσω να ανακόψω και πως θα προτιμήσω να δώσω 1500 ευρώ στον δικηγόρο μου παρά σε αυτούς 500. Επίσης την παρακάλεσα να πει στον δικηγόρο απο το δικηγορικό γραφείο της οτι είναι απατεώνας και καθίκι.Απο τότε κάναν τις κότες και δεν με ξαναενοχλήσαν. Μόνο τα κορόιδα τους πληρώνουν.