Τρίτη 3 Αυγούστου 2010

ΕΔΩ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ…

Εδώ και δύο μέρες στον ακάλυπτο της πολυκατοικίας που μένω βρίσκεται ένα περιστέρι σοβαρά άρρωστο που δεν μπορεί να πετάξει. Μαζί του, δίπλα του, αληθινός φρουρός είναι ένα άλλο περιστέρι, πιθανότατα ο σύντροφός του που του παραστέκεται στην αρρώστια. Έτσι λοιπόν σκέφτηκα να πάρω την Ελληνική Φιλοζωική Εταιρεία
ώστε να βοηθήσουν το περιστεράκι να ξαναβρεί την υγεία του. Αφού κάλεσα τουλάχιστον δέκα φορές και άφησα το τηλέφωνο να χτυπήσει πάνω από δέκα χτυπήματα και αφού μία φορά μου το έκλεισαν στη μούρη, τελικά μου απάντησε μία υπάλληλος της Φιλοζωικής και της είπα για το άρρωστο περιστέρι. Εκείνη τότε μου απάντησε: «Εδώ δεν βοηθάμε τους ανθρώπους, τι να κάνουμε με το περιστέρι;». Εγώ της απάντησα ότι δεν κάλεσα κάποια φιλανθρωπική οργάνωση ή σύλλογο αλλά τη φιλοζωική και ότι είναι δουλειά των φιλανθρωπικών οργανώσεων η παροχή βοήθειας σε ανθρώπους και δουλειά των φιλοζωικών η παροχή βοήθειας σε ζώα. Τότε εκείνη μου είπε ότι στη φιλοζωική δεν έχουν γνώσεις για πουλιά και να καλέσω την ορνιθολογική εταιρεία. Έτσι και έπραξα. Εκεί μου είπαν ότι θα πρέπει να πιάσω εγώ η ίδια το περιστέρι και να το μεταφέρω εκεί. Όταν τους είπα ότι είναι και ο σύντροφός του που ενδεχομένως έχει κολλήσει το νόσημα και δεν πρέπει να χωριστούν, μου απάντησαν ότι μόλις νοσήσει και το άλλο πουλί και δεν μπορεί να πετάξει, μόνο τότε θα μπορώ να το πιάσω και να το μεταφέρω και αυτό εκεί για να το βοηθήσουν. Της εξήγησα ότι οι ασθένειες των περιστεριών είναι μεταδοτικές στον άνθρωπο και ότι ενδεχομένως να χρειάζεται κάποιος ειδικός εξοπλισμός και κάποιος πιο εξειδικευμένος να δει την κατάσταση… Εκείνη όμως έμεινε στην άποψή της να βάλω το πουλί σε ένα κουτί και να το μεταφέρω εκεί. Της είπα τότε ότι πρόκειται για άγριο περιστέρι και όχι για οικόσιτο, αλλά η απάντηση ήταν «φερ’ τε το εσείς εδώ». Της είπα μάλιστα ότι το πουλάκι μπορεί και να χάσει τη μάχη με τη ζωή και τότε θα αποτελεί εστία μόλυνσης που μπορεί να μολύνει και τα υπόλοιπα πουλιά στο μέλλον. «Αυτό είναι πρόβλημά σας», μου είπε «μιλήστε με το διαχειριστή σας ή με το δήμο για να δείτε τι θα κάνετε. Μόνο αν το φέρετε εσείς εμείς μπορούμε να το βοηθήσουμε» και έκλεισε το τηλέφωνο. Δεδομένου ότι όλες αυτές οι οργανώσεις χρηματοδοτούνται ποιες ακριβώς είναι οι υποχρεώσεις τους και τι παρέχουν, γιατί εγώ διαπίστωσα ότι παρέχουν μόνο αδιαφορία και ο μισθός να μπαίνει στην τσέπη… και φυσικά και οι επιδοτήσεις προς τους οργανωμένους «φιλόζωους».

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια: