Έχετε ποτέ αναρωτηθεί αν το παγωτό που αγοράζετε από το περίπτερο έχει κρατηθεί στην σωστή θερμοκρασία σε όλη του την διαδρομή από την παραγωγή μέχρι το ψυγείο του περιπτέρου;
Η ΕΚΠΟΙΖΩ συμμετέχει σε ένα Ευρωπαϊκό ερευνητικό πρόγραμμα IQ-Freshlabel για την εφαρμογή έξυπνων ετικετών κατεψυγμένων προϊόντων. Αν το κατεψυγμένο προϊόν δεν κρατηθεί στην σωστή θερμοκρασία ή περάσει η ημερομηνία λήξης, η «έξυπνη ετικέτα» κολλημένη πάνω στο προϊόν, αλλάζει χρώμα. Με αυτήν την εφαρμογή, οι καταναλωτές εξασφαλίζονται για την διατροφική και βακτηριακή ασφάλεια του συγκεκριμένου προϊόντος.
Για αυτό το τριετές ερευνητικό πρόγραμμα, η ΕΚΠΟΙΖΩ μαζί με άλλες 11 οργανώσεις χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Με την σειρά τους, αυτές οι οργανώσεις, χρηματοδοτούν τα ακόλουθα ερευνητικά κέντρα:
- TTZ – Γερμανία
- VTT – Φινλανδία
- Πανεπιστήμιο της Βόννης – Γερμανία
- Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο – Ελλάδα (Καθ. Κ. Ταούκης)
- Taloustutkimus Oy – Φινλανδία
- Πανεπιστήμιο της Bayreuth – Γερμανία
Τα ερευνητικά κέντρα θα παράγουν στα εργαστήριά τους τις πρώτες έξυπνες ετικέτες μέσα σε ένα χρόνο. Ο κύρια εργασία της ΕΚΠΟΙΖΩ θα επικεντρωθεί προς το τέλος του ερευνητικού προγράμματος, όταν θα ερευνηθεί η αντίδραση των καταναλωτών προς αυτές τις νέες έξυπνες ετικέτες.
Πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνάντηση, με την συμμετοχή της ΕΚΠΟΙΖΩ, στα γραφεία της TTZ στην Bremerhaven, στην Γερμανία στις αρχές Σεπτεμβρίου 2010.
πηγή: ΕΚΠΟΙΖΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου